Extreme Lubricants A.M.G. VR2 5W-40 GTC

Moderator: poziom1989

Awatar użytkownika
Plywak
Ojciec założyciel
Posty: 734
Rejestracja: 17 gru 2018, 17:56
Samochód: Renault Megane 3 RS 300KM+

Extreme Lubricants A.M.G. VR2 5W-40 GTC

Post autor: Plywak » 15 mar 2019, 17:40

Nowość na rynku polskim oleje rosyjskiej marki Extreme, niektórzy mogą kojarzyć z oponami wyczynowymi.

Analiza świeżego oleju: viewtopic.php?f=81&t=217
Analiza oleju przepracowanego:


123421.jpg
123421.jpg (113.77 KiB) Przejrzano 344 razy
Cytat ze strony producent:
Z przyjemnością ogłaszamy pojawienie się nowej marki olejów silnikowych – EXTREME A.M.G. LUBRICANTS.

Oryginalne, innowacyjne receptury i technologie EXTREME A.M.G. zostały opracowane przez niemieckich ekspertów branży olejowej. Oleje są „fully synthetic”, skomponowane z syntetycznych olejów bazowych z grupy IV (PAO, Poly Alpha Olefins ok. 70%) ,grupy V (ESTRY, więcej niż 10%) oraz nowatorskiej linii dodatków i pierwiastków. Oleje wyróżniają się szczególnie znakomitym HTHS, wysoką zawartością molibdenu oraz odpornością na ścinanie SSI.

Oleje EXTREME A.M.G. dedykowane są do sportów samochodowych, podwyższonych obciążeń, eksploatacji w warunkach miejskich i trudnych warunkach klimatycznych.

Koncepcja olejów EXTREME A.M.G. jest owocem wspólnych wysiłków młodego, ambitnego producenta wysokiej jakości opon sportowych marki EXTREME PERFORMANCE TYRES, poważnego konkurenta uznanych, światowych firm oponiarskich oraz renomowanego, niemieckiego producenta olejów motoryzacyjnych i przemysłowych VENOL MOTOR OIL GmbH, właściciela brandów VENOL i A.M.G.




Jako pierwszy przedstawiam olej w klasie 5W-40, który sam zakupiłem do swojego auta.

EXTREME AMG VR2 5W-40 GTC to w pełni syntetyczny olej silnikowy, otrzymywany ze specjalnie wyselekcjonowanych syntetycznych olejów bazowych PAO z wykorzystaniem Ester Technology. Gwarantuje łatwy rozruch silnika nawet w bardzo niskich temperaturach. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii oraz najbardziej zaawansowanych dodatków uszlachetniających, olej spełnia wszystkie wymagania producentów silników. Olej wykazuje najwyższą ochronę podczas eksploatacji silnika, w każdych warunkach pracy i niweluje powstawanie osadów. Ogranicza tarcie nawet do 10%, dzięki czemu gwarantuje uzyskanie większych mocy silnika przy jednoczesnej redukcji zużycia paliwa do 7%. Zaprojektowany do użytku w silnikach benzynowych i wysokoprężnych, gdzie producent zaleca stosowanie oleju spełniającego normy ACEA A3/B4, lub wcześniejszych. Jest mieszalny z innymi markowymi olejami silnikowymi tego typu.

Spełnia normy:
- API SN/CF
- ACEA A3/B4

Jest zgodny ze specyfikacjami producentów:
- MB 229.3 / MB 229.5 / MB 226
- RN 0700 / RN 0710
- VW 502 00 / 505 00
- PORSCHE A40
- BMW LONGLIFE-01


Karta produktu:
extreme5w40karta.jpg
extreme5w40karta.jpg (344.13 KiB) Przejrzano 352 razy
Załączniki
extreme2.jpg
extreme2.jpg (515.96 KiB) Przejrzano 352 razy
extreme1.jpg
extreme1.jpg (623.08 KiB) Przejrzano 352 razy
Jeśli ktoś chciałby wesprzeć forum w rozwoju działu z analizami serdecznie zapraszamy do zbiórki - viewtopic.php?f=56&t=174
Awatar użytkownika
poziom1989
Ojciec założyciel
Posty: 616
Rejestracja: 17 gru 2018, 9:57
Lokalizacja: Niemcy
Samochód: Mitsubishi Colt Czt 220 PS

Re: Extreme Lubricants A.M.G. VR2 5W-40 GTC

Post autor: poziom1989 » 16 mar 2019, 10:43

W tym oleju nawet nie ma sladu HC (nawet jako nosnika itp.) Jezeli pik 722 cm-1 wzrosnie do ~1.30, co innego jak do ~1.15, ale to by sie rowniez odbilo na parametrach. Takze nalezy brac pod uwage, ze Estry takze maja wplyw na ten pik.
Awatar użytkownika
Plywak
Ojciec założyciel
Posty: 734
Rejestracja: 17 gru 2018, 17:56
Samochód: Renault Megane 3 RS 300KM+

Re: Extreme Lubricants A.M.G. VR2 5W-40 GTC

Post autor: Plywak » 16 mar 2019, 11:09

Zobaczymy co tam pokaże IR z Polarisa, ciekawi mnie też pakiet dodatków bo np. Mo-DTC3 w zależności od labu było do 200 do 260 PPM. Najwięcej pokazał ten orlenowski, najmniej rosyjski. TBN też były rozbieżności spore ale z tego co pisali na rosyjskim oil clubie różnice wynikały z metod pomiarowych.
Jeśli ktoś chciałby wesprzeć forum w rozwoju działu z analizami serdecznie zapraszamy do zbiórki - viewtopic.php?f=56&t=174
Awatar użytkownika
poziom1989
Ojciec założyciel
Posty: 616
Rejestracja: 17 gru 2018, 9:57
Lokalizacja: Niemcy
Samochód: Mitsubishi Colt Czt 220 PS

Re: Extreme Lubricants A.M.G. VR2 5W-40 GTC

Post autor: poziom1989 » 16 mar 2019, 11:26

A tego typu wahania są całkowicie zrozumiałe. Odnośnie Mo pamiętam, że początkowo było ok. 100 ppm, lecz zwiększyli, bo to i tak nie wpływa znacząco na cenę.
Awatar użytkownika
Plywak
Ojciec założyciel
Posty: 734
Rejestracja: 17 gru 2018, 17:56
Samochód: Renault Megane 3 RS 300KM+

Re: Extreme Lubricants A.M.G. VR2 5W-40 GTC

Post autor: Plywak » 16 mar 2019, 11:31

Docelowo ma być 200PPM w 5w40 taką recepturę niby zamawiali u Venola, w 0W40 jest mniej Mo ale więcej Boru. Brałbym 0W40 bo ma sporo wyższy HTHS ale jako, ze będzie VOA 5W40 to postanowiłem zrobić również UOA tego samego dla potomnych :)
Jeśli ktoś chciałby wesprzeć forum w rozwoju działu z analizami serdecznie zapraszamy do zbiórki - viewtopic.php?f=56&t=174
Awatar użytkownika
siapek
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 18 gru 2018, 15:10
Lokalizacja: warszawa
Samochód: Alfa Romeo 147 JTD 16v

Re: Extreme Lubricants A.M.G. VR2 5W-40 GTC

Post autor: siapek » 22 mar 2019, 10:10

gdzie można go dostać ?
bo znalazłem tylko to:
http://www.zakupopon.pl/olej-silnikowy- ... p-984.html
Awatar użytkownika
cytrynowiec
Ojciec założyciel
Posty: 421
Rejestracja: 17 gru 2018, 22:38
Samochód: Octavia III TSI CZDA 150

Re: Extreme Lubricants A.M.G. VR2 5W-40 GTC

Post autor: cytrynowiec » 22 mar 2019, 10:30

ZTCW tylko ten sklep na razie.
MADO60
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 14 sty 2019, 10:16
Samochód: -BMW E90 320d

Re: Extreme Lubricants A.M.G. VR2 5W-40 GTC

Post autor: MADO60 » 22 mar 2019, 10:44

https://sklep.kingsoft.com.pl/produkty/ ... tu=extreme
Dwa dni i olej w domu Data prod. 10 01 2019

miroslaw.polec@venol.pl
Dnia 21 marca 2019 16:34 Mirosław Połeć <miroslaw.polec@venol.pl> napisał(a):




Przepraszam Pana za spóźniona odpowiedź.

Dopiero wróciłem z podróży służbowej do Chin i nadrabiam zaległości.

EXTREME LUBRICANTS A.M.G VR2 5w30 mamy w tej chwili wyłącznie w pojemności 5 L.

Przymierzamy się do produkcji i pod koniec przyszłego tygodnia będę wiedział kiedy będzie również pojemność 1 L

W tej chwili u nas możliwe warianty zakupu 1x5L lub 2x5L.
Mirosław Połeć

Dyrektor Zarządzający

VENOL MOTOR OIL Sp. z o.o.
ul. Lodowa 107
93-232 Łódź
ODPOWIEDZ