• Zapraszamy do nowo stworzonej biblioteczki: przeniesienie po kliknięciu Znajdziecie tam dokumenty, artykuły (po polsku i angielsku) oraz poradniki - wszystko w tematach olejowych.

Kia Ceed 1.4 T-GDI

Jaki olej na stałe do tejże Kijanki :)

  • Texaco Havoline Pro DS P 0W-30 ACEA C2

    Głosy: 6 42,9%
  • Eneos Premium Ultra S 0W-30 ACEA C2

    Głosy: 3 21,4%
  • Mobile 1 ESP 0W-30 ACEA C2/C3

    Głosy: 3 21,4%
  • Shell Helix Ultra ECT 0W-30 ACEA C2/C3

    Głosy: 2 14,3%
  • Total Quartz Ineo First 0W-30 ACEA C1/C2

    Głosy: 0 0,0%

  • Total voters
    14
  • ankieta zamknięta .

Zielony34

Użytkownik
Samochód
Renault Laguna II PH II 2.0 F4R 714 135KM + LPG Zenit Blue Box rev.4
Zagłosowałem za Mobile 1 ESP 0W30
 

jerseyAdmin

Administrator
Biedny Total bez głosów.

Cóż. Do silnika trafi Eneos, wygrał z Texaco pewnym źródłem - można go zamówić bezpośrednio u dystrybutora.

Ale zgodnie z obietnicą wyślę Texaco do analizy. Ciekawe, że tak niespotykana marka jak Texaco zebrała najwięcej głosów. Ciekawość co w niej siedzi pewnie :)
 

cytrynowiec

Ojciec założyciel
Samochód
Octavia III TSI CZDA 150
Oj [mention]jerseyAdmin[/mention] , primo Texaco P już było badane w RUS https://www.oil-club.ru/forum/topic/34711-texaco-havoline-prods-p-0w-30-acea-c2-psa-b71-2312/ i imho porządna oliwa, dwa - jest importer w PL a trzy można go zamówić bezpośrednio , a z tą pewnością zakupu też problemu nie widzę, jedno źródło pochodzenia z BE a importer na swojej stronie podaje sieć sprzedaży, także trochę poleciałeś ;) http://www.texacopolska.com.pl/dystrybucja
 

jerseyAdmin

Administrator
Chce mi się po hurtowniach ganiać. Eneos ma swój sklep internetowy, dowiozą mi do biura :p

O, widzisz, przegapiłem link do VOA, myślałem że mają tylko dane oleju wprowadzone. Inna sprawa że na forum RU raczej nie bywam, cyrylica źle mi się kojarzy :p Będziemy mieli własną, analiz nigdy za mało :p Eneosa też zresztą zrobię.
 

cytrynowiec

Ojciec założyciel
Samochód
Octavia III TSI CZDA 150
Reklamować nie będę ale jest także ich sklep z grupy kapitałowej, widać słabo się pozycjonują, ale jest i działa ;)
Co do analiz, ich nigdy za mało a szczególnie takich niszowych marek jak Eneos :)
 

mariuszhw

Użytkownik
Samochód
KIA CEED 3, 1.4 T-GDI
A co sądzicie o olejach:
- Penrite ENVIRO+C2 0W30
- Eurol Ultrance PSA 0W-30
- Neste City PRO 0W30 CITY
Szukam czegoś dobrego na pierwszy serwis :p
 

jerseyAdmin

Administrator
Skleroza nie boli, zostawiłem Eneosa w Grudziądzu i nie chciało mi się wracać, więc w silniku chlupocze QFS451E10, a po naszemu Orlen Platinum Pro F 5W-30 ;) Instrukcja dopuszcza 5W-30 ACEA A5 więc machnąłem ręką. Najwyżej mi się raz częściej wypali GPF o ile kiedykolwiek się wypali :)

W każdym razie przy najbliższym tankowaniu kupię flaszkę i kolejny Orlen niedługo trafi do analizy. Eneos będzie musiał poczekać do następnej wymiany, chyba że Orlen wypadnie spoko to może już przy nim zostanę.
 

SACZI

Użytkownik
Samochód
Astra K
To dość często.
Jakie robisz trasy?

Mi akurat teraz wypada jakieś 7 tys od wymiany, a zamierzam do 10 tys dojechać.
Styl jazdy: PSJ,
odcinki: wokół komina, przeciętnie 2x17km
 

jerseyAdmin

Administrator
Zależy, ale po mieście raczej nie jeżdżę. Zazwyczaj albo ~150 km trasy autostradą albo wałęsam się po okolicy szukając ciekawych miejsc do obejrzenia. Też najczęściej 100 km albo więcej.

Z tym, że jak nie jadę autostradą i nie mam pasażerów, to praktykuję "włoski tuning" czyli trzymam silnik w zakresie obrotów dających maksymalną moc. U mnie między 3 i 6 tysięcy. Na bocznych drogach to jak trójkę wrzucę to święto. Więc wole wymieniać częściej :)
 

SACZI

Użytkownik
Samochód
Astra K
No to nie wiem, wymieniać, nie wymieniać ... ?
Odgrzewam swojego kotleta :)
 

Kozenko

Użytkownik
Lokalizacja
Warszawa
Samochód
BMW F31, 320d (N47) 2013, Suzuki Swift Sport (M16A) 2008
praktykuję "włoski tuning"
Pierwszy raz słyszę takie określenie. :D
Ale nie powiem, podoba mi się.

No to nie wiem, wymieniać, nie wymieniać ... ?
Odgrzewam swojego kotleta :)
@SACZI, jak nie wymieniać jak wymieniać! ;)
Ja też czasami biję się z myślami czy wymieniać poniżej 10 000 km.
Wtedy wymieniałbym 3 razy do roku w jednym samochodzie, a jest jeszcze drugi.
 
Top